النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا....واحد فيهم ماسك مراية و بيقول انا شوفت الخلقة دي فين قبل كدة...صاحبه بيقوله وريني كدة و أخد منه المراية و قاله د أنا يا أهبل

  1. #1
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    المشاركات
    138
    معدل تقييم المستوى
    4

    Vt حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 get-7-2009-sez_ae_0a

    اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا....واحد فيهم ماسك مراية و بيقول انا شوفت الخلقة دي فين قبل كدة...صاحبه بيقوله وريني كدة و أخد منه المراية و قاله د أنا يا أهبل

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    محشش بدو يتزوج
    واقترحولو يختار بين 3
    محامية ... معلمة ... طالبة
    فاختار الطالبة
    ... ... سألوه ليش؟
    قال المحامية كل ما بدي أبوسها بتقلي رفعت الجلسة
    والمعلمة كل ما بدي أبوسها بتقلي رن الجرس
    والطالبة كل ما جيت أبوسها بتقلي ما فهمت شي عيد الدرس

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    بلديتنا بيسأل عن سبب طرد ابنة من المدرسة
    قالوله : ابنك غبي ودلوقتى نثبت لك
    جابوا بيضة نعامه وسألوا الولد: دى ايه ؟
    قالهم: بيضة حمار
    قاموا باصين لابوه
    فضـــــــــحك وقال
    أقسم بالله ما غششته

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    بنت صغيرة بتسأل ابوها : بابا كيف بدأ الخلق؟ جاوبها: الله خلق آدم وحواء وتزوجوا وجابوا أولاد وبنات وبدأت قصة الخلق..
    راحت سـألت أمها نفس السؤال ردت عليها: الانسان أصله قرد وتطور وصار يشبه الإنسان.. رجعت لأبوها: بابا ليه بتعلمني غلط؟ ماما بتقول الانسان اصله قرد.....
    قالها ....
    حبيبتي أنا بحكيلك عن أهلي ماخصني بعيلة أمك

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    وٓحدة قصيرة سألت زوٓجھآ : أنآ قصيرة ؟
    قآلھآ : لا من قآل ھآلكلام ؟
    قآلت : ڳل آلنآس تقوٓلي آنآ قصيرة كتير
    قآلھآ : آوٓقفي أشوٓف ...
    وٓقفت وٓقآلت لهَ : ھآ شو رأيك ؟
    قآلھا : بلا أستھبال يلا اوٓقفي خلصيني

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    الزوجة (على الموبايل بصوت عالي) :انتا وين يازفت ؟
    الزوج : انا طالع مشوار ياحبيبتي
    الزوجة : في اي داهية يعني ؟!
    الزوج : بتتزكري الصايغ اللي شوفتيه عنده عقد وعجبك حكتيلي رح اموت واجيبه
    الزوجة (بصوت هادي) : اه ياحبيبي حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 icon_smile.gif)
    ... ... ... ... الزوج : بتتزكري لما قولتلك رح اجيلك اياه بس ما معي مصاري حاليا ..
    الزوجة : ايوة ياحياتي ..... بتزكر حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 icon_smile.gif
    الزوج : ايوا ,,انا قاعد هسة مع صحابي في القهوة اللي قباله بالزبط !

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    مدرس علوم يسأل الطالب :
    ماهي الدورة الشهرية ؟
    فأجاب:
    ... ...والله ما بعرف بس الظاهر انه شي بيخووووووف كتير لأن أختي سوسو قالت لأمي الدورة لها ثلاث شهور ما اجتني
    وأغمي على أمي .... وأبوي إجته جلطة .... وابن جيرانا راشد هرب وما منعرف وين راح


    واحد عاجبته جارته المتزوجة قام قال لها: طالع انا والعائلة على الجبل بتروحي معنا؟؟؟
    وافقت لأن عيلته معاه...
    وصلو على الجبل واعطى الكره للاولاد يلعبو بعيد واعطى مرته كيس كبير علشان تقطف زعتر وبقي مع جارته...قال لها:
    ... ... اذا عطيتك 200$
    بتنامي معي؟؟؟
    قالت: لأ
    طب 600$
    كمان: لأ
    طب1000$
    طب $10.000
    كمان رفضت
    جن الرجال
    مر راعي غنم وسأله :
    شو في صوتك موصل لتحت شو صاير؟؟
    قال له: اعطيتها 10.000$ وما كانت تقبل...
    رد الراعي
    يا اهبل في وحدة تقطف زعتر
    اعطيتها عشرة دولار وقبلت فورا
    الظاهر هذي كتير طماعة
    اتركها وانزل لعند ام الزعتر .

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    محشش على الاخر ,, شارك في مسابقـة من سيربح المليون , السؤال الاول ..
    يقول المثل: البركة في ......
    1- القليل
    ... ... ... 2- الحمير
    3- الكبير
    4- السمين
    ... المحشش قال للمذيع من البداية صعبة!! نستعين بالجمهور
    الجمهور جاوبوا 100% للجواب رقم1
    قال :
    لالالا الجمهور مش دايماا صح و يلا نحذف إجابتين حذفولو
    3 و 4 بقي 1-2
    قالو المحشش يلا نقطع الشك باليقين عايز اتصل بصديق: ألو
    ازايك يا محمود , اخبارك ايه وازاي الصحة , عامل تمام !؟
    الحمد لله وازاي الشغل ؟ ...) ,,,,,,,, راحو 30 ثانية
    جورج قرداحي قالوا حتعمل ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    المحشش قالو: لازم أنسحب و آخذ 200 ريال وزي ما بيقول
    المثل:
    البركة في القليل

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    جماعة صعايدة حبوا يعملوا حاجة جديدة
    فزوروا ورقة ب 18 جنيه,واحد فيهم نزل يجربها في بلدياتهم على أول الشارع
    وبيقوله:مساء الخير يا بوي, ألاجيش معاك فكة 18 جنيه
    قاله:حظك يا ولد معايا أخر تسعتين

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    واحد مليونير عمره 50 سنة بدو يحتفل بعيد ميلاده فعزم كل الناس إللي بعرفهم، وفي الحفلة قال للحضور:
    في الحديقة حوض سباحة، وفي الحوض سمكتين قرش وإللي يسبح من أول الحوض ويطلع من آخره بعطيه اللي بدو اياه
    وطبعا ولا حدا تجرأ يسبح..
    وبعد شوي سمعوا صوت واحد طب بالمي
    ... ... ... تجمعوا الناس يشوفون منو اللي طب..
    شافوا واحد يسبح والقرش وراه
    وبلغصب طلع قبل ماياكله القرش..
    فقام صاحب الحفلة وخذا الميكروفون وقال: أأطلب أي شي بدك اياه حتى لوبدك بيتي أو سيارتي أو تتزوج بنتي أو تاخذ كل فلوسي ...
    قال المحشش مش عاوز حاجة
    بس بدي أعرف مـين ابن الكلب إللي دفشني؟؟

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    صيدلي بيعاتب حبيبته
    عامليني مثل المضاد الحيوي كل 8 ساعات حاكيني ...
    أو حتى مثل الفيتامين مرة في اليوم خذيني ...
    ما تخليني مثل دوا الحموضة عند اللزوم تتذكريني ...
    ولا مثل التحاميل تحطيني بـ..... وتنسيني

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    شاب فى ليله فرحه قعد جنب مراته ومسك ايديها ونام لحد الصبح
    تانى يوم ف الليل نام جنبها على السرير ومسك ايديها ونام لحد الصبح
    تالت يوم قعد جنبها وحاول يمسك ايديها قالت له بلاش انهارده عشان تعبانه شويه

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    واحد صعيدى اشترى موبايل سامسونج
    بعت رساله لخطيبته
    متتصليش على النوكيا علشان بعته

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    واحد بيقول لصاحبه احنا فى الجنه هيجبولنا ستات اشطه
    قاله والستات بتوعنا
    قاله هيعذبوا بيهم النار

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    شوية رجالة واقفين
    واحد قالهم: اللي بيخاف من مراته يجي ناحية اليمين
    كلهم اتحركوا ماعدا واحد
    قاله: يعني أنت يا أمور اللي مش بتخاف من مراتك
    قاله: انا مراتي قالتلي متتحركش من مكانك

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    واحد ندل اوي شاف واحد بيتحرق ...
    راح جري وانقذه من النار وطفاها ...
    التلفزيون استضافه والمذيعه بتساله ياترى ايه سر شجاعتك العظيمه دي ؟
    قالها اولا عشان مايموتش شهيد
    وتاني حاجه عشان يعيش طول عمره مشوه

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    واحد غبى ... حط إيده في جردل فيه مية نار .... فحس ان صباع من اصابعه ناقصة .. فحط رأسه في الجردل عشان يدور عليه

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    كمبيوتر قال لكمبيوتر انتى طالق ..... قالت يالهوى والسى دى اللى فى بطنى

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    مره حرامى سرق فرخه وراح يكله على شط النيل فشافه عسكرى وقل له مسكتك ياحرامى الفراخ ، والريش جنبك اهو ... فقال له الحرامى لا ياشويش دى نزلت تستحمى وقالت لى خلى باللك من هدومى

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    وحده قالت لجوزها اليوم الخميس وبدي صوتي يوصل للسماء
    قلها بسيطه إنتي طالق

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    سألوا مهندس معماري: إيش الخطأ الهندسي في تصميم جسد المرأة؟
    أجاب: المنطقة الترفيهية ملاصقه للصرف الصحي !

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    صعيدي قال لأبوه: رخصة السواجه خلصت يابوي قاله: من لفك في الشوارع طول النهار يابن الدزمه.

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    زوج بيقول لزوجته الدنيا بقت زى حديقة الحيوان سالته ليه قال اقوم من النوم زى الحصان واشتغل زى الحمار واخر الليل انام مع جاموسه

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    زوجة اشترت موبايل جديد وحبت تعمل مفاجاة لزوجها دخلت الحمام واتصلت بزوجها وقالتله بصوت ناعم الو حبيبى قالها اتصلى بعدين البقرة فى الحمام

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    وحده انسرقت في الباص.
    راحت للشرطة سألها الضابط: فلوسك كانت فين؟
    قالت في الستيانة!
    قال لها هو أنتي ما شعرتيش بالحرامي وهو يسرق الفلوس في المكان الحساس ده!
    قالت ما كنتش فاكراه حرامي!!

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    دخل محشش امتحان علوم وكان السؤال :أذكر فوائد حليب الأم فكر وكتب:
    1:لا يحتاج الى غلي
    2: لا تستطيع القطط أن تسرقه
    3: متوفر 24 ساعه
    احتار في الرابعه وبعد تفكير عميق كتب : محفوظ في علب جذابه.

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    واحد يوم الصباحية بيقول لعروسته صباح الخير يا انسه
    قالتلوا مهو من خيبتك

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    من أنا؟
    طولي20سم
    محبوب لدى الجنسين
    معلق ومتأرجح
    جاهز للعمل
    بي القليل من الشعر
    أدخل بسرعه وببطئ في كهف لحمي مبتل وساخن
    أصدرصوت إيقاعي عندما أنسحب
    أترك ماده بيضاء
    عرفتني من انا
    أنا فرشاه أسنان...

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    مسطول بنته إتأخرت بره سألها كنت فين؟ قالتله شباب خطفونى وإغتصبونى قالها الإغتصاب كله نص ساعة رحتى فين بعد كده؟ََ

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    ‏التلميذ : ‏بحبك يا أبله و عاوز أتجوزك.... ‏المدرسه: ‏بس أنا مبحبش الأولاد الصغيرين
    التلميذ: ‏وأنا مش مستعجل على الأولاد

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    مرة واحد وقف تاكسي و قاله : ‏فاضي ياسطى ؟؟؟ قاله : ‏ايوه فاضي.. قاله: ‏طيب.. تعالى اقعد معايا عالقهوة شوية

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    محشش بيسأل محشش التعلب بيولد ولا بيبيض قاله التعلب مكار توقع منه أي حاجة

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    كسلان دخل الامتحان وقع منه القلم .‏سلم الورقة

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    بخيل زوج ولده وفي ليلة الدخلة دق عليه الباب وقالة : انت يوم واخوك يوم

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    أستاذ كان يصحح في أوراق الإمتحان , لقى ورقة مكتوب فيها " يا أستاذ أرجوك لا تفتح الورقة "!
    فلم يفتح الورقة لكن الفضول قتله , فتردد هل يفتح أم لا ?!?!
    وبعد ساعتين من التردد فتح الورقة فوجد مكتوبا فيها " فتحتها يا ابن الكلب ؟؟

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    مسطول بيغسل عربيته وبدأ من النمره فسألوه ليه؟
    قالهم عشان المره اللي فاتت ابتديت من السقف ولحد ماوصلت للنمره اكتشفت انها مش عربيتي

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    مرة واحد محشش واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول:
    بس دوري تاني ، دوري كويس!!!

    آم واحد معدي في الشارع قال له:
    في إيه ؟؟؟؟
    وراح واخد المحمول منه وبيسمع ... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 2324104dzqc2e2pwx.gi

    _________________
    حصريا موسوعة واروع النكت نكت2012 alnameryoo7com125.gi

    أصعب اللحظات أن تحتاج إلى شخصا تبكي على صدره فلا تجد

    سوى شخصا يريد البكاء على صدرك فتحضنه وتبكيا
    معا ولا تدري اتبكي على نفسك ام عليه .
    [SIZE=\]
    [/SIZE]




  2. #2
    تاريخ التسجيل
    Jan 2012
    الدولة
    دمياط
    المشاركات
    1,194
    معدل تقييم المستوى
    5

    افتراضي رد: حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

    ههههههههههههههههههههههه
    جميله جدا


  3. #3
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    المشاركات
    138
    معدل تقييم المستوى
    4

    افتراضي رد: حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

    ميرسى على الرد يالولو ونورتى الموضوع


  4. #4
    تاريخ التسجيل
    Jul 2011
    الدولة
    مصر ام الدنيا
    المشاركات
    215
    معدل تقييم المستوى
    4

    افتراضي رد: حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

    هما حلوين بس فى اكتر من وحده قصدها مش لطيف وحش


  5. #5
    تاريخ التسجيل
    Oct 2011
    المشاركات
    138
    معدل تقييم المستوى
    4

    افتراضي رد: حصريا موسوعة اقوى واروع النكت نكت2012

    شكرا على الرد بس انا واللة اسفة معلش سامحنى ونورت الموضوعبس انا كنت تعبانة وانا بكتبهم فا مكنتش حاسة باالى انا بكتبة واسفةمره تانية


المواضيع المتشابهه

  1. \\mortal - kombat\\ من اقوى واروع النغمات القوية..
    بواسطة زهـرة الشرق في المنتدى النغمات والصوتيات وفيديو الجوال
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 2012-02-20, 07:29 PM
  2. برنامج موسوعة النكت العربية
    بواسطة ماك مان في المنتدى منتدى البرامج العام
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 2011-05-06, 01:49 PM
  3. موسوعة النكت الى ملهاش حل
    بواسطة عمر الجن2 في المنتدى الألغاز والفكاهة
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 2010-03-31, 04:23 PM
  4. ابو عبد الملك :: كفى يانفس :: اقوى واروع الكلمات
    بواسطة أمرة بصمتى في المنتدى الاناشيد والتسجيلات الصوتية والمرئيات
    مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 2010-03-20, 04:39 AM
  5. مشاركات: 0
    آخر مشاركة: 2008-01-16, 05:45 PM

Visitors found this page by searching for:

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •